Balen 2010

nu har ja inte skrivit sen måndags men kan sammanfatta det lite:P
i måndagsså var jag i göteborg med min klass och BF2 vi hade lite sammarbetsövningar till att börja med vilket var rätt så sköjj faktist:P sen åkte vissa in till stan och vi andra till liseberg.. kan säga att jag var nog blötast på liseberg
eftersom att det regnade och vi åkte alla vattengrejer flera gånger.. och jag satt där vattnet kom varje gång:P hehe såå jag fick sitta genom blöt hela veägen hem till åmål.. fick knappt av mig underkläderna eftersom att de va så genomblött när jag skulle på toa!! så fick gå i tid!

i går (tisdag) hände inte så mkt tror ja?? heh jo va tusan va ju på baldersnäs och kollade på balen som man kan se på bilderna nere så gick ju jennifer:D

och idag har ja varit i töcksfors och kollat när min 3männing tog studenten.. stackars den som blev hämtad med ambulans men men... har städat ur mitt skåp i ksolan och lämnat tillbaka nyckeln oxå:P super skönt:D:Dtog en tur ut till örnes där man träffa på jocke , anton och tobbe? hehe de bada haha längtar tills jag har student och alla dagar innan:P fyyy vad sköjj en ska ha:P


aja här kommer bilder från balen:

jennifer min tvilling<3



Jennifer och jocke:D

Jennife och Jocke

jocke jennifer linda och marcus:D

linda och marcus:D




natti natti
Publicerat: 2010-06-10 @ 01:17:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!