"Kärleken som aldrig kan dö, men inte heller leva,"

shit ja är så jävla trött men orkar inte sova,.. funderar på att typ duscha och typ kanske bässa sängen så att man kan sova som man ska ,..


giller inte riktigt att vara ensam:( rummet är förstort sängen för stor för lilla mig !! känner mej endel ensam .. ingen vill ha tag på mej och ingne kan/vill komma hatar att vara ensam det är de värsta jag vet! fyy attan!



och jag kanske inte är den bästa
på att visa mina känslor som  
finns inom mig, men jag vet inte
hur jag får ur mig dem
på bästa vis.






Publicerat: 2010-06-21 @ 03:22:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!