onsdagen

jag är så trött! igentligen borde ja sova!! meeen ja vill kunna teckenspråks läxan tills i morgon vilket ja igentligen gör tror ja! tar bara lång tid att komma på hur man tecknar vissa ord:P



gick typ inte att vara i skolan efter lunch idag! de luktade citron överallt och jag skojjar inte de lukta så starkt så mer än halva klassen fick huvudvärk tror ja!! ja och sandra drog ut eller ja våran lärare så att vi skulle försvinna här i från :P hehe hon är ju så goo med hennes kommentarer !:P
aja och där ute sitter jag och min kära vän sandra och börjar prataXD

jag- han ser automatiskt bra ut
sandra- igentligen inteXD
jag- nej igentligen ser han ut som en råtta
sandra- ja de gör han faaanXD hahaha

elakt de känns att sitta och prata så om killarna;) mohahah


nu blire att greja pytte lite! sen sova sova säng säng säng!!!



xoxo                                              
Jeanette
Publicerat: 2010-09-08 @ 22:37:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!