Det var alla hjärtans dag

Vaknade igår och tog bussen till praktiken, hade ju inte heldag och fick gå redan vid 12
gick till mammas jobb och vi åkte vidare till trollhättan och näl.. var där i ca en timma. booooring!!

efter att NÄL besöket var klart for vi till överby och shoppa och åt ! mumms!

klockan 7 var de dax för min träning och även fast ja varit/Är sjuk så tvingade ja mig att köra järnet för att få vara med på cupen till helgen!


efter träningen kommer jag hem till min älskling och han har gjort de så mysigt så!:) tre röda rosor och en ask med chokladhjärtan! sååå gott! tack baby!

hoppas de kommer alla hjärtans dag nästa år också även fast det är lite överskattat!


Publicerat: 2011-02-15 @ 12:06:23


1 kommentarer
Postat av: balle

va mysigt :) ble faktiskt avensjuk när ja såg dä.

2011-02-17 - 13:40:32 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!