Fotbollscup♥

Idag blir de att dra och kolla på fotbollscup när mitt gamla lag spelar=) blir så till mig när de spelar så vet inte om jag borde vara där för hjärtats skull;)

Juste nu är de ju så att jag var på gymmet igår , tro de eller ej! men jag körde på riktigt bra , mest styrka för när jag står på crosstrainern så får jag sån kramp i vänster ben och vet verkligen inte varför de blir så...

Nej nu måste jag göra mig i ordning för ikväll blir de även lite jobb , hoppas alla fulla människor tänker på mig som står i baren och är nykter och får höra på allt:P fast lite kul är de ju faktist!

ne nu har ni hört vad jag har gjort och vad jag ska göra idag =)







puss
Publicerat: 2012-02-18 @ 10:45:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!