Mitt jobb , just nu!

Just nu är min enda inkomst från mitt sommarjobb jag fick i somras och som jag nu har som helg jobb någon gång i månaden. (Självklart har jag ju studiebidrag)

Jag är då bartender men de hela startade som servitris men fick testa mig in bakom baren=)


de jag har kommit på efter många  kvällar/nätter bakom baren är att man får många roliga kommentarer men även sjukt elaka,dumma och helt meningslösa kommentarer . Att vara bartender är extremt stressigt och tar verkligen på krafterna, de är de nog ingen som tänker på ..


men i varje fall i natt jobbade jag och de va ju inte som vilket jobb som helst utan man blir ta mig fan bakis dagen efter ändå.. de måste vara alla aloholångor man andas in och att man kommer hem så sent.. men de är bra att tjäna pengar på att vara ute;)







Bild från Weit










puss
Publicerat: 2012-02-19 @ 21:58:37


2 kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Smirnoff är så gott!

2012-02-20 - 06:44:35 | URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

låter kul att vara bartender, men jag förstår att det är jobbigt!

2012-02-20 - 19:18:47 | URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!