Beslutsångest ...

Ligger här hemma i lägenheten och tänker och tänker .. Hur ska jag göra ?
Flytta hem till mamma och pappa medans jag kan och spara alla pengar och åka på en långresa till USA eller bo kvar i lägenheten och inte ha den möjligheten..

Jag menar att spara dessa pengar och leva mitt tonårs liv utan att tänkande hyra och el vore underbart och bara få komma ut och upptäcka världen.

Tror jag har bestämt mig . Nu ska jag köra stenhårt på att klara körkortet sen blir det att dra hem till Åmål och spara alla mina pengar . Kanske hittar man sig själv och va man vill göra med livet :)



Puss&kram

Publicerat: 2012-11-06 @ 03:36:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!