nygård/öppethus

brrrr så kallt de är ute:O har varit i ishallen och kollat på nygård :O herregud hahah kul va de .. bra hejjar klack tycker ja också att de e :P ut psykningar te nörge å tbaka:O höhö
skratta i alla fall.

juste va ju och klippte mig här om dagen!! säger så här : Jeanette är INTE  nöjd!! fast hon tyckte väldigt mkt om min hårfärg;) men jag tänkte bara :shit vilken utväxt:O heh

jaja i morgon är det öppethus mellan 08.30-13.00 kom dit vetja:P ska spela fotboll mellan 11.00-12.00 tror jag oxå i bollhallen :P med ettor tvåor och treor :O JAG kommer göra bort mig hahahaha hur många tjejer ska vara med ?? 3/4 st utav alla som går fotbollsgymnasiet .. resten killar .. men jag kan ju vara första bollkalle :)
har även gått runt hela skolan och satt ut MASSA gula prickar :P tror de va meningen att det skulle visa vilken väg man skulle gå tipspromenaden:) den skulle tydligen visa alla linjer också men ja vet inte riktigt de märks;) men vilka ska fåp plocka upp alla dom sen?? jo BF1 :O

jaja ska nog ta och dejta kudden nu:P

natti allesammans:)
Publicerat: 2009-11-06 @ 23:04:59


2 kommentarer
Postat av: Patricia

De va typ ingen som fattade dom gula prickarna :P haha

& de va prata på att vi i 2an skulle få ta bort dom :O haha

hur gick eran redovisning om årtalen?

2009-11-08 - 17:05:03 |
Postat av: Jeanette

haha de va gudruns fel:P höh

nej vi ska ta bort dom igen , fast det är rätt många som redan är bort eftersom att folk tyckte de va väldigt kul att leka med dom:P

våran redovisning gick nog bra;) våran gick på 2.5 minut för ingen ville prata:P Hihi

2009-11-11 - 23:08:05 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!