trött!!

har fortfarande inte haft ork att skriva särskillt mkt:S men men

TORSDAG: va ja hemma hade ont i magen , men sen innan ja skulle sova ble de mys:)och en film:) amma ringde oxå ju:)

FREDAG: va ja i skolan . och då kom emilsson och ringde ut mig för han hade inge å göra!!
visste inte ens att de va han som satt där förens ja hörde ett hånskratt:O
och det var EMILSSON!!!
efter det så kom joakim med jennifers pärla:P höhö
blev lite mobbad av dom två ett tag!! 

efter det blev det challe och säffle:P
där det blev hockey en stund:P
efter det GICK  vi till mcd och vänta på pappa:P
där vi såg sötaste lisa :)
sen blev det hem och sova!!!

LÖRDAG:sov som vanligt länge!!
vaknade runt tre kanske men gick inte upp förens vid halv fem!
då ble de bråttom och hitta ngn som kunde köra mig till säffle :)
blev mat på mcd höhö sen gick jag och lisa till henne och det regna må ja säga!!!
sen efter det kom min bror och hämtade mig !
då blev det hem och sängen!!
men precis när jag hoppade i sängen ringdet jocke ut mej!!
då står han andreas och atle utanför !
blev att säga hejhej sen in igen:p


SÖNDAG:idag har jag oxå legat kvar i sängen!!GÖTT :p
men nu gör pappsen mat till mig
och jag har ångest för att ja inte tog med ngt hem att plugga!:O
men nu ska jag äta och hoppa in i duschen och se vad som händer sen hejshejs
Publicerat: 2009-11-15 @ 16:13:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!