baloo<3

höhö!!! nu är de kallt ute!!! skulle igentligen och sola idag men ble inget så kanske i morgon:) behöver ju inte så sola så mkt eftersom att ja tar åt mej det så snabbt:)

idag så gick jag ut med baloo ,patricia och malte:) en liten sväng men sen när dom två gick hem så fortsatte jag och baloo att g så i ter timmar gick vi :) sen blev de hem och äta och så tog jag faktist cykeln ner till challeballe!!! :)
medans hon duscha så gick jag till 4U designe och prata lite och kolla lite hur jag skulle göra mina ringar och armband:) ska ju göra ett halsband till jänniför oxå för de ville ho:P kul och pyssla:P efter de blev de in på KAJ och beställa klipptid så på måndag!! JAG LÄNGTAR:)  träffa även lisa på stan:P kul att hon är i åmål:P

blir kanske te att färga håret på mamma idag eller i morrn .. om hon inte gör de själv .. hon måste färga bort de gråstråna hon får av mej och jonas;) nu innan hon åker till teneriffa i 4 veckor:O AVUNDSJUK!!!

nej nu ska jag lägga mej framför tv.n :) ta lite mat och hoppas på att dagen i morron blir bra och att jag inte bara ligger och såsar blir nog handboll i morgon också:)




Forbidden Love Is The Hardes Love...


puss&kram








Publicerat: 2009-10-28 @ 18:30:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!