älskar dej Jennifer<3

jag kan inte för mitt liv förstå det här med jennifer. hon vet alltid precis vad jag känner och kan sätta ord på mina känslor innan jag ens öppnat munnen själv. och jag känner likadant när det gäller henne. vi kan sitta framför en varsin datorskärm, hon i svanskog och jag i åmål, och ändå kan jag känna vad hon känner innan hon ens sagt något.

och det här också: vi är nästan precis likadana!  vi tycks hela tiden råka ut för nästan exakt samma livsöden. ibland samtidigt. alla kommenterar och tar fel på oss!

och jag vet att sånt kan bero på underliga sammanträffanden och inte alls behöver ha med övernaturliga band att göra. men let’s face it. jag har aldrig haft en vän som ser igenom mig på samma sätt som hon gör. som förstår mig, in i minsta detalj. vi behöver aldrig förklara något för varann. när vi träffas sitter vi ibland tysta, långa stunder. det behövs inga ord. de är totalt överflödiga. vi vet ju.

jag har alltid tyckt att folk som pratar om stjärnsyskon bara svamlar. men hon är ju min stjärnsyster. det finns inget annat. we’re written in the stars eller nåt annat klyschigt. klyschor är inte så jävla klyschiga när de är helt och hållet sanningsenliga. eller hur?


Publicerat: 2010-04-28 @ 16:01:07


1 kommentarer
Postat av: - Savefors

Hoppas att du får en bra torsdag =)

Kram!

2010-04-29 - 11:10:07 | URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!