i morron fyller jag år :)

idag vakna ja faktist med världens huvudvärk!!! usch fy faan .. hatar när jag fr migrän liknande huvudvärk.

blev bättre efter lite mer sömn! Efter att jag sovit så blev jag väckt av mamma och Nellie så himla söt unge!!!och när jag kommer upp för att äta så har hon med lillasyster maya :) bara några veckor och sååå söt! massa svarthår på huvudet eller ja de har ju Nellie och Thilde också .. naaaaw vill med ha en sån söt bäbis :)

jaja vid två tiden så drog jag ner till um med jennifer och följde med till skolan och hämtade svenskan så mamma kan hjälpa mig med den.. sen åkte jag hem och fick besök av min granne Carro vi gick ner till stan och käka glass och prata lite sen så köpte vi slingor till mig oxå eftersom att jag ska bli blond igen:D så himla jobbigt att färga min ljusa utväxt hela tiden så får bli blond och min vanliga hårfärg:D sen när det blev lite kallt ute gick vi hem till mig och åt popcorn och saft samtidigt som vi prata och kolla på tv :D








trött på att vara den andra personen!



puss/J
Publicerat: 2010-04-14 @ 22:36:05


2 kommentarer
Postat av: diana

GRATTIS! :D

2010-04-15 - 18:57:41 | URL: http://dianasl.blogg.se/
Postat av: jeanette

tack=D

2010-04-20 - 12:50:56 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!