vård!!!!:P

sådär nu var man hemma IGEN!!! :( så jävla jobbigt att vara i skolan bland allt folk och bara förstöra genom att skrika HÅLL KÄFTEN!! eftersom att jag kan bli lite grinig när jag har ont i huvudet ..



känner att min kropp inte pallar så mycket mer nu .. massage hade inte suttit fel .. sola så jag får koppla av där lite ! de bästa jag vet :) och sen skulle de ju faktist inte vara fel med en dusch :P haha duschen är nog de lättaste juust nu !


på måndag ska jag nog slinga håret ihopp om ett blondt hår :P haha dett ÄR  inte lätt någonstans ! usch och fyy !!! får nog köpa näringspiller till håret hhaha..



jaja nu ska jag iaf försöka plugga lite och hoppas på att något blir färdigt och inlämnat :)


 hah jag var mitt uppe i någpt ord där sååå :P men tänk på håret :P så långt skulle jag vilja ha igen och blondt:D







puss puss


Publicerat: 2010-04-28 @ 12:03:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!