4 advent here we come!

4 advent nu! en vecka kvar bara!! shit herregud REDAN!!!:o

AJA de ska bli gött med jullov nu tycker ja!! verkligen välförtjänt tycker jag!
just nu sitter jag och min kära pojkvän i min soffa ..
dock gör vi inte direkt samma grejer utan han surfar lite på internet
och jag pluggar! ja ni läste rätt ! jag Jeanette Landberg pluggar!!
har en inlämning tills i morgon i naturen och de bästa av allt är att när ja gjort
denna inlämning så är allt och då menar ja verkligen ALLT
inom naturkunskap A färdigt för lilla mig !

wohoo!




en liten busig bild på min lilla Anna:))<3
Publicerat: 2010-12-19 @ 19:49:32


1 kommentarer
Postat av: anna

haha men fy!

2010-12-19 - 22:45:49 | URL: http://annaautter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!