Alla <3Dag + cup!

jajjemen idag är det alla <3 dag och jag har gjort en massa :)firade de mesta igår SKIT TREVLIGT!!!:)

kan förklara min helg så här kanske ??

Fredag:så var jag på min apu :) hade fredagsmys gör mys :D heh efetr det fikc jag skynda mig hem och packa för att pappa skulle komma och hämta mig för jag skulle med på cup. snabbt ner till konsum och sedan till vikenborg där det var samling. åkte iväg till bengtsfors där cupen ägde rum:) var dock lite jobbigt att sitta och bara kolla på , ville ju in och spela juh!!!! men min tur nästa helg i säffle KANSKE !!! fick iallafall träsmak i rompa på cupen ! heheh inte van att sitta still så länge på träbänkar ! men men  VI VANN!! jätte kul och nervöst hela cupen:) VVVVIIIIIIIII SSOOM ÄÄR FRÅN VIKENBORG ÅÅÅÅÅKKERRR ALDRIG HEM MED SORG , VI SOM ÄR FRÅN VIKEN BORG HEJHEJHEJ!!!!! SPELA VIKEN!!!


LÖRDAG:
söv jag te halv tre då jag fick kasta mig in i duschen för att sedan åka till agneta och mike som hade fått en son :) gör sööööt!! :} blev lite fika där och trevligt snack:)
efter det så fick jag göra mig lite mer iordning för att sedan bege mig till säfflet som jag , sandra , adam och älskling skulle ha lite mys :) blev väl lite alla<3dag firande kan man väl säga fast ändå inte;P först när vi kom till adam så tjöta vi lite och så . kl 8 började melodifestivalen och de va vi ju tvungna att se :D när det var slut så åt vi lite  gött gött :) och ojdå! bastun väntar!!!! så gick vi och bytte om och in i bastun . hur skönt som helst tycker jag!!! fick ut och kasta lite snö på oss också men kl 00.00 åkte jag och älskling hem till han och myste med godis och film:) älskar dej!! 


Söndag:idag så vakna jag hos älskling :) massa pussar på honom (K) fick mitt paket där det var ett jätte fint halsband:) plus tre jätte fina rosor(A)
vid 1 tiden kom pappa och hämta mig och jag följde med jennifer och kollade innebandy :) hon är allt för goo den tösa .. kl 4 va de fotbollsträniogn och jag var helt slut !! jobbigt att träna när man har både astma och en förkylning:P men men bara att bita ihop.
när fotbollen var slut så åkte jag och pappa och kollade på alaget när dom spelade i ishallen:) de vann:) hejja åsk!!!
roserna jag fick av älsk:)
fast en har jag hängt på torkning


halsbandet jag också fick:)<3

men nu ska jag dejta kudden  och små prata med älskling i teflånen:)
natti natti /J
Publicerat: 2010-02-14 @ 22:40:19


2 kommentarer
Postat av: Zandra

har du gjort om i ditt rum? :o

2010-02-24 - 23:35:20 |
Postat av: Anonym

ja de har jag :)

2010-03-18 - 22:58:55 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!