röda lakarn/PH final

nu sa jga snart gå och lägga mig ..
ska lägga på mina nytvättade röda lakarn och slå på 27 dresses.
fastna för den filmen totalt!

har även kollat in olika bloggar med jätte fina olika redigerade bilder! jag vill också kunna redigera mina bilder så fint!

kommer även upp bilder på mitt nya rum så småningom , ska bara få upp hyllor och sånt (kan vara fint med redigerade foton på mig och mina vänner kanske eller redigerade bilder på olika saker?) allt är rött vitt och svart ialla fall.. MITT rum har det  TEMAT

känner mi bätter nu iallafall.. lite illamående i mage kvar. men blir nog att jobba på förskolan/fritids i morgon blir jag sämre får jag väl åka hem..men de vill vi ju inte :)


kollade på paradise hotel nyss och det blev Jacki och Patrik som vann! hade själv hoppats på erika och kristoffer vet inte varför men jacki är inte min typ gillar INTE henne!

nej nu ska jag göra mig i ordning för natten:)

XoXo Jeanette

Publicerat: 2010-02-02 @ 23:37:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!