torsdag , 11 februari

hejsan :)
satt och skrev ett långt inlägg i förr går . men allt försvann:O så orkade verkligen itne skriva om allt.
men nu har jag precis burit ut en massa möbler som ska slängas och oj vad klen jag är!!XD hehe inte okej detta!
har fullt upp om dagarna då jag är på apu . alla barn är så söta meeen det tar på krafterna som man verkligen inte tror det ska göra!!! har även söve hos anton :)


men nu ska jag snart försöka börja med ett CV , samhällen och apu rapporten. tur jag jobbat in några timmar så jag får gå hem tidigare hela nästa vecka:D
var på stan idag och fick mig en ny nyckel med döskallar på:P tyckte jag var jätte cool men challe bara tyckte jag var tyntig tror jag:P köpte alla <3dag present till anton oxå:)men säger inte vad det är .
i morgon blir det att åka och kolla på mitt lag som spelar cup:D SPELA VIKEN!
och på lördag blir det alla<3dag mys med sandra adam och älskling :D myyyys<3


nej nu ska jag fortsätta städa . jippi!!!!! not!


XoXo Jeanette
Publicerat: 2010-02-11 @ 21:44:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!