2010-07-05

blev te sjukhuset igår i bäckefors för jag mådde dåligt.. nu blire pencilin i 7 dagar,, men de slarvar och de ska göra en utredning om mig. eftersom att jag bara har en njure så måste de vara extra vaksamma eftersom man klarar sig inte utan njure.. såå FU på läkarna jag haft nu..


idag steg ja upp rätt så tidigt efter att ha sovit gött på soffan. åkte till travet och käka massa mat .. fy så gött de e där ute, sen kom andreas emilsson och hämta upp mig där så tjöta lite och sen så åkte vi runt och tjöta och undera lite på jobbalternativ..får se vart de slutar för honom:)


nu ska jag dra på en film sen stääääda!!!:)



livet leker;)





puss
Publicerat: 2010-07-05 @ 14:01:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!