....

vet inte riktigt ngt nu . är förbannat förvirrad....
menmen
börjar bli trött på alla hopplösa försök.. aldrig ngn chans.. ja vill inte, jag vill inte höra alla killars namn..
ja ä nog inte som du tror ja ä.. de mesta som jag vill göra har en betydelse och inte bara tar en person bara för att ha den.. de värsta ä att ja inte längre är stark nog att kunna hålla tårarna borta i telefon ens.. ja örker inte de gör ont i hela mig.! du undrar vf de tar så lång tid.. skulle man kunna släppa en person efter ngn vecka så ä man fan inte kär.. de e man inte.. jag har förbannat svårt nu förtiden att lita på folk men jag vill kunna lita på dej! skulle kunna göra vad som helst för att kunna få EN chans till att kunna bevisa!!.


when everything feel like a nightmare,
I close my eyes and hope
that everything will be like before
when i open my eyes again.
Publicerat: 2010-07-03 @ 03:43:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!