lalalaaa....

idag har ja varit hos doktorn på vårdcentralen .. de börjar kännas igen när de sticker mej i armen.. hmm spänner ja mig ??:P hehe aja ska tillbaka i morgon och få veta resultatet.. sen åkte ja hem och mamma gjorde de ja ville äta idag:) joo en stor varm smörgås med de vi åt i göteborg svårt att förklara när man inte kan stava:P

sen bar de Av ner till stan för att challe skulle ha snus o h hundmat .. så nu ör ja hemma från de och de ja funderar på är om jag ska laga lite mat och sedan packa.




Du va verkligen hela min värld. Om jag kunde få tillbaka den känslan, få mer tillit och tro till dig och våga släppa upp mig hjärta för dig igen så vet jag att jag kommer bli lycklig.
Men allt beror på dig....
Publicerat: 2010-07-13 @ 19:12:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!