now have my eye candy gone to another country....

sov i endast två timmar.. och vaknade upp svettig som bare den..
drömde om att jag hade tre små söta bebisminigrisar hemme som husdjur och en katt.. men medans jag gosade med dessa grisar så stod dörren ut öppen och fritt fram för katten att rymma , men neeeej! de fick den inte för lilla min så jaag sprang efter och enda sättet ag skulle få tag på den innan va att ta tag i svansen och stänga dörren .. men när jag väl fick stängt dörren så börja den fräsa och resa ragg:O skit rädd var ja så jag slängde något på golvet bakom så att den skulle bli rädd och då passa jag på att springa ut ur köket och stänga .. sen kommer jag inte ihåg något mer för då vakna jag helt svettig:P men fyyy vad söta grisarna va:D



blir ändrade planer för i morgon:P blir att gå upp vid halv 8 eller något runt där .. gör sig i ordning lite snabbt och slänga sig iväg mot karlstad med mammsen:D hon ska till sjjukhuset för medicin av sin sjukdom och jag ska med som mammas lilla flicka och försöka vara så snäll som möjligt och kanske få mig lite inhandlat oxå:)

tror de e två år gammalt kort på
mej och mamma när hon ska sova

skulle vilja ha ett sommarjobb .. hmm... bläääää




pusss på't
Publicerat: 2010-06-28 @ 02:50:25


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!