MARCO?? POLO!!

har inte blogga på några dagar..
inte haft suget eftersom att jag har haft sådan migrän!! ujjujj!

idag hade vi inga barn och fritids lärare på skolan för dom är iväg på BF konferans(stavning?) så åk3 fick ta hand om oss . Vi gjorde lite läxförhör och sen gjorde vi någon arbetsövning av något slag  och sist med inte minst massa lekar!!
jag och jennifer blev nog mest utskrattade då vi körde MarcoPolo och hon var blind och skulle skrika MARCO jag skulle spinga runt och svara POLO ! vi körde då i ett mycket högre tempo än de de andra och hon sprang och försökte höra vart jag va och ta mig och jag som alltid blir så insatt i alla lekar höll ju på att dööö!!! vilka skratt och skrik jag fick till där emellan:P









varit med snugge snugge jenniför idag oxå:Dåt pizza !! FEEET



här är en bild på snugge snugge jänniför:P




puss//Jeanette



Publicerat: 2010-03-24 @ 23:05:10


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!