helgen i stora drag

hello!!!

aja jag somnade ifrån igår när jag skulle skriva vad ja haft för mej i helgen .
egentligen så är de såhär :

jag umgicks med min älskade pojkvän hela helgen så ifredags så bråkade vi dock men så är de nog i alla förhållanden! och vi gick på hockey och sen så var vi med killkompisar och gick hem och blev vänner ! så mysigt att få de där förlåt kramarna!:')
sen efter de blev de lörda och vad gjorde vi?? vi kollade färjestad-frölunda...och min älskling blev glad för hans lag alltså dåliga frölunda vann.. ojojoj inte ok!!!

men i söndags då jävlartimejjen fick ja veta att ja levde! jag tränade fotboll för första gången på nästan ett år ! shit pommes! men kul som bara JESUS!!



de va min helg i snabba drag =)


puss





en gammal bild men kolla vad söt han är med sin näsa trycks mot min panna:P
Publicerat: 2010-11-23 @ 20:37:05


1 kommentarer
Postat av: pauli♥

tihi söta ni är tsm :)

2010-11-24 - 18:24:27 | URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!