27. natti

Ja nu har ja gjort färdigt kompleteringarna för uppsatsen vilket bara var källförtekningar jag helt missat att man skulle ha med.. attans. Hoppas att ja har gjort det på rätt sätt för kunde inte riktigt få in i huvudet vad hon menade när hon förklarade.. men de blir säkert gör bra tillslut:)

Imorgon måste jag verkligen ta tag i sätdningen och rensa kläder för Anna ville jag skulle följa med till karlstad eller någon annanstans man kan shoppa till helgen , ska ju på fest så vi måste vara snygga jädrarimejjen:)

Jaja nu blire att sussa så sött för imorgon kommer några av niorna till skolan:) ska bli spännande att se hur dom ser ut.. lika små som mig är dom väl (längden alltså). På torsdag är JAG en av de som tar hand om niorna och ska berätta om BF (barn och fritid).. TAGGA TAGGA!



natti på er!




en bild på mig och sandra från den mysigaste kvällen!!!!
Publicerat: 2010-10-27 @ 00:36:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!