bläääää!!

ja har inte skrivit så himla mycket de senaste för jag tycker min blogg är så fruktansvärt tråkig!!! den ser ut som fan  , vill ha ny designe och då menar ja allt som har med designen!! te.x headern bakrunden texterna ... sen vill ja ha en BRA kamera också!!! skit tråkiga bilder juh!!!

just nu har jag ätit pencillin mot urinvägsinflammatin men den dumma läkaren fattar ju inte att ja kan inte ha de såhär!! efter som att ja kommer tillbaka med samma skit ngn vecka efter och vad ja fick veta av en annan läkare så är de inte ens de... blir så trött!!!


men strax startar ja mitt nya liv :) då blire fart i bloggen också ska vi se:)

någon som kan om tradedoubler ??
Publicerat: 2010-10-04 @ 23:23:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!