i'm back=)

Så ,  fan vad gött! jag skrev till blogg.se och fråga varför den domän PRo grejen var i mitten av sidan.. men de va för att jag hade internet explorer .. den va inte programerad för den sidan så de var inget större fel:)
hade firefox innan jag lämnade in dator och se efter de har jag inte orkat ladda ner de igen men nu är jag tillbaka:)

ja förutom att jag är nö förkyld så har jag jobbat ! ja hade ju inte tänkt mig något mer jobb bakom baren men nu gjorde jag en come back .. inte min stil att stå där och blanda drinkar men de går !


men nu har ni ialla fall hört av er och allt är fixat och nu kommer jag jobba lite med bloggen och jag har ju startat en annan blogg som jag ska sälja smyckena nu som är lite seriösare än att gå in på denna och sen på kategorier och sånt mas. men iallafall så blev de något fel så snart ska den sidan också lösa sig och ja börjar seriöst efter jul (kanske tidigare) :)




bildkälla: fivminutes.blogg.se
Publicerat: 2011-12-11 @ 16:11:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!