Bota mig någon !!

NU ni ! eftersom att jag hade migrän i morse orkade jag verkligen inte att gå upp.. att vakna med den huvudvärken är inte lätt!! ber till gudarna att få bli av med den engång för alltid,  stannade hemma då de inte finns en mening med att gå till skolan och inte göra något.

så istället tog jag tre naproxen och la mig och sov vidare och önskade att ja vakna och den var borta .. de värsta är borta men fortfarande en jobbig tryckande känsla över ögerögat... funderat på att använda glasögonen men vad är de för idé när de är världens största repa i dem?? måste lämna in dom men vet inte vart pappret på försäkringen är .. typiskt mej!!


aja ska försöka göra någon nytta.. städa typ eller plocka ur tvätten eller varför itne göra båda två:}
Publicerat: 2011-03-22 @ 14:03:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!