trodde de gick mot vår...

jädra skitväder!det sänkte verkligen mitt humör idag fy


men iallafall har ju gjort framsteg idag;) var på riskettan i tre timmar tråkigt men är ju ett måste så nu är det gjort iallafall:)Grattis jennifer som fick körkortet idag :) snart blir det jag hoppas jag :)

men i allafall just gjort färdigt apu rapporten jädra dretgrejer man ska göra men ska man få ett betyg så :) är även proppmätt för antons morbrors tjej hade kalas så mycket smörgåstårta i min mage:)



nej nu ska jag vänta på att A kommer hem så att vi kan kolla på BB



puss
Publicerat: 2011-03-31 @ 21:30:28


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!