de går mot hösten:)





blir lite dåligt med upptaderting då ja har så mycket att fixa men ja försöker så gott ja kan :) följ mig gärna genom bloglovin:)

har en liten to-do-list som ska hända med bloggen så hoppas den blir bättre:)

håller på och rensar ut ur gärderob och allt möjligt .. så att ja får plats för min smyckestillverkning :) hoppas de drar igång snart på riktigt med smyckes tillverkningen.. redan ikväll kommer de upp en ny produkt:)

kika in kl 20.00


just nu har mitt hjärta  lite ont i halsen och ja känner mig hängig så ja gjorde fika till oss två:)

xoxo
Publicerat: 2011-09-13 @ 14:42:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!