off på hjärnan??

shit .... har inte kunnat sova riktigt på flera nätter nu..

min hjärna snurrar på tankar..

"kommer ja ha råd med studenten , kommer ja få ta studenten , kommer ja kunna åka utomlands på studenten , balen , bil , klänning , frisyr , bloggen , smyckestillverkningen , lägenhet , inredning etc..." 

min hjärna skulle behöva ha en off knapp.. men men ..

blev ju med bjuden till barcelona av min pojkvän ,  men ja är för snål nu för att ja vill att allt ska räcka till studenten.. men han tjatar som bara den om att hans pappa betalar för mej men de funkar inte för mig.. då känner ja mig ännu snålare.. hmm...







Glöm inte att kolla under "smycken" beställ gärna och hjälp mig med min projektarbete:)
Publicerat: 2011-09-14 @ 02:42:35


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!