the new me!





Som alla mina nära vet så är jag dålig på att äta rätt(usel ,katastof)
Istället för att göra en nyttig maträtt har de blivit att man beställer något eller går och små äter...

Dessutom som pricket över i:et har jag varit beroende cola under nästan hela min gymnasietid.Men nu får de vara SLUT! Jag lyckades faktist under & efter studentresan vänja mig av de! yeeeey!

Man kan verkligen se på vad dåligt min hy har mått och kroppen i sig. aldrig haft problem med finnar i ansiktet men nu kan dom allt komma som från en klarblå himmel!

Funderar på om man gör ett matschema , äter man sundare då tro? när man har bestämda tider och man vet vad de är man ska äta.. ? borde ju inte bli en massa småätning och sånt där "jag orkar inte hitta på nån mat idag , ska vi ta pizza?"

nä nu jävlar nu ska här taggas till max!.



Publicerat: 2012-07-27 @ 12:57:55


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!